امام جمعه مراغه: کاندیداهای انتخابات و طرفداران آنان از تخریب یکدیگر کنند

امام جمعه مراغه: کاندیداهای انتخابات و طرفداران آنان از تخریب یکدیگر کنند

مراغه - ایرنا - امام جمعه شهرستان مراغه با اشاره به آغاز ثبت نام از داوطلبان در انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر، گفت: کاندیداها و طرفداران آنان از تخریب کردن شخصیت سایر داوطلبان در این انتخابات به ویژه در فضای مجازی خودداری کنند.

 

 

آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه، افزود: با توجه به آغاز نام نویسی نامزدهای انتخاباتی میان دوره ای مجلس و نیز انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در روزهای آینده در این شهرستان، طرفداران این افراد، خداترسی و عدم تهمت زنی به دیگران را مورد توجه قرار دهند.
وی ادامه داد: در این انتخابات نباید آخریت و ایمان خود را با تخریب و تمهت زنی به سایر افراد و نامزدهای انتخاباتی خراب کرده و خود را به آتش دوزخ نزدیک کنیم.
وی اضافه کرد: داوطلبان این سه انتخابات و طرفداران آنان باید به جای تخریب سایر افراد، برنامه های سازنده و مفیدی برای جامعه ارائه دهند.
وی با اشاره به سالروز شهادت حضرت زهرا (س) گفت: آیین های مذهبی بزرگداشت این بانوی بزرگ اسلام باید همانند عزاداری حسینی مورد اهتمام شیعیان راستین امامت و ولایت قرار گیرد.
وی با تاکید بر ویژگی های بارز اخلاقی حضرت فاطمه (س) افزود: سیره و سبک زندگی اجتماعی و فرهنگی ایشان باید به عنوان الگوی زنان جهان مرود توجه و استفاده قرار گیرد.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی (ره) در 14 اسفند سال 57 گفت: این نهاد مقدس تاکنون خدمات ارزنده ای برای تامین نیازهای خانواده های محروم و نیازمند جامعه انجام داده است.
آیت الله پورمحمدی افزود: در آستانه سال جدید کودکان نیازمند جامعه چشم انتظار عنایت ملت خیراندیش بوده و نباید خانواده های نیازمند و محروم جامعه مورد غفلت قرار گیرند.
وی با اشاره به سالروز ارتحال آیت الله فاضل لنکرانی اضافه کرد: این مرجع عالیقدر شیعه از علمان بزرگ و همواره مورد عنایت ویژه امام راحل و رهبر انقلاب بوده و آثار بزرگی را تالیف کرده بودند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 14 اسفند 1395برچسب:, | 9:20 | نويسنده : شهروند مراغه ای |